پیشکسوت فوتبال ایران گفت : من عاشق کسانی هستم که به تیم ملی کشورمان کمک می‌کنند و کارلوس یکی از آنهاست.

به گزارش راسخون به نقل از میزان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت : علی دایی، اسطوره فوتبال ایران که هدایت سایپا را بر عهده دارد، در زمان بازیگری‌اش ۱۴۹ بازی برای تیم ملی ایران انجام داد و ۱۰۹ گل هم به ثمر رساند که این بیشترین گل‌زده در رده ملی است و ۲۵ گل بیشتر از تعداد گل‌های زده فرانس پوشکاش، اسطوره فقید تیم ملی مجارستان است که در رده دوم جدول بهترین گلزنان رده ملی است.
 
دایی که حضور در جام‌های جهانی ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ را به عنوان بازیکن تجربه کرده، به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: ما به جام جهانی خیلی نزدیک هستیم. در سال‌های اخیر کی‌روش و همکارانش کارهای زیادی برای تیم ملی انجام داده‌اند.

وی افزود: به نظر من کی‌روش نظم و عزم راسخ را به تیم ملی آورده اما یکی از مهمترین کارهایی که او انجام داده، تغییر بازیکنان اصلی و آوردن جوانان زیاد به تیم ایران بوده است.

سرمربی سایپا تصریح کرد: رابطه خیلی خوبی با کی‌روش دارم و همیشه از او حمایت می‌کنم. او بار‌ها در محل تمرین تیم من حضور پیدا کرده است. من عاشق کسانی هستم که به تیم ملی کشورمان کمک می‌کنند و کارلوس یکی از آنهاست.

دایی تصریح کرد: تحت‌تأثیر بازیکنان مختلف زیادی از تیم ملی کنونی ایران قرار گرفته‌ام. من به آنها به عنوان یک تیم نگاه می‌کنم، نه به عنوان بازیکنان انفرادی، چون ما هم خط دفاعی داریم و هم خط حمله. در کنار استرالیا یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستیم، چون در سال‌های اخیر مقابل هیچ تیمی آسیایی شکست نخورده‌ایم. امیدوارم اگر تیم ملی به جام جهانی راه پیدا کرد، برای اولین بار از مرحله گروهی این مسابقات صعود کنیم.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بازی مقابل تماشاگران زیاد برای تیم‌های میهمان خیلی سخت است اما بازی مقابل تماشاگران زیاد حس خیلی خوبی به بازیکنان ما می‌دهد. بازی برای تیم‌های میهمان در چنین جوی خیلی دشوار است و مطمئنم امشب اربکستان را شکست می‌دهیم و به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود می‌کنیم.
/2759/